شروط تغییر وضعیت اعضای هیأ‌ت علمی پیمانی به قطعی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: اعضای هیات علمی این دانشگاه با تکمیل پرونده خود از وضعیت مشروط به پیمانی قطعی تبدیل می شوند.
محمدمحسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور با اشاره به اعضای هیأت علمی مشروط پیمانی اظهار داشت: یک سری از افراد که به عنوان اعضای هیأت علمی در دانشگاه پیام نور مشغول به فعالیت هستند، به صورت پیمانی مشروط جذب این دانشگاه شده تا پرونده‌های ناقص‌شان را برطرف و مدارک خود را کامل کنند.

وی بیان کرد: ‌دانشگاه پیام نور افرادی را که پرونده‌شان دچار نقص است به صورت پیمانی مشروط برایشان حکم اعضای هیأت علمی را صادر کرده است تا این افراد ضمن انجام فعالیت خود و با تکمیل مدارک‌شان به مرحله پیمانی قطعی شوند.

صدر ادامه داد: از اعضای هیأت علمی پیمانی مشروط در صورتی که صلاحیت عمومی و علمی خود را به اثبات برسانند و مدارک خود را کامل کنند به صورت اعضای رسمی آزمایشی درآمده و دانشگاه پیام نور به طور جدی در حال پیگیری پرونده‌های چنین افرادی هستند تا هر چه سریع‌تر تغییر وضعیتشان صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: در دانشگاه پیام نور هفته‌ای 2 جلسه برای جذب اعضای هیأت علمی گذاشته می‌شود تا همه افرادی که کار مطالبات علمی‌شان به پایان رسیده است و بعد از مصوب شدن درخواست آنها به وسیله دانشگاه پرونده‌شان به وزارت علوم ارسال شود تا حکم پیمانی قطعی برای آنها صادر شود.

سخنگوی دانشگاه پیام نور عنوان کرد: اکثر این افراد مشکلشان در حال برطرف شدن است اما به طور کلی خود اعضای هیأت علمی باید در جهت رفع نقص مدارک خود تلاش کنند تا کارشان هر چه سریع‌تر به پایان برسد و حکم پیمانی قطعی برای این افراد صادر شود.

صدر متذکر شد: سقف سنوات پیمانی قطعی پنج سال است و اعضای هیأت علمی که به صورت پیمانی قطعی پرونده‌شان در حال جریان است قبل از این مدت به رسمی آزمایشی و سپس به رسمی قطعی تغییر وضعیت می‌دهند.

وی افزود:‌ همه افرادی که به صورت پیمانی مشروط عضو هیأت علمی این دانشگاه هستند در صورت داشتن شرایط به رسمی آزمایشی تبدیل می‌شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار