شروط جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: رویکرد دانشگاه در جذب مدرسان برای مراکز آموزشی بر مبنای نیازسنجی به تفکیک واحد استانی، فراخوان عمومی، تایید صلاحیت علمی و عمومی و گذراندن دوره‌های تربیت مدرسی است.
به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی اخوان در چهل و یکمین گردهمایی رؤسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان این مطلب گفت: رویکردهای پذیرش جدید مدرسان در مراکز این دانشگاه بر مبنای نیازسنجی به تفکیک واحد استانی، فراخوان عمومی، تایید صلاحیت علمی و عمومی و گذراندن دوره‌های تربیت مدرس، تایید صلاحیت فرد و صدور کارت مدرسی خواهد بود.
وی با بیان اینکه سامانه مرکز امور مدرسان این دانشگاه برای درخواست مدرس آموزشی درحال حاضر بسته است، تأکید کرد: نظر تمامی واحدهای استانی اخذ شده و بر اساس آن و اعلام نیاز و نیازسنجی هر استان فراخوان جذب مدرس برای مراکز آموزشی این دانشگاه انجام می‌شود.
در ادامه دکتر روحیان، سرپرست مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز آمار تحلیلی از مدرسان علمی کاربردی موجود به تفکیک گروه‌های آموزشی و استان‌ها ارائه کرد و گفت: برنامه امور مدرسان علمی کاربردی در سه بند پالایش، پایش و پویش در دست اقدام است.
سرپرست مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در پالایش (کدینگ تخصصی مدرسان، ارزیابی عملکرد و وضعیت مدرسان، مدرسان غیر فعال در دو سال متوالی، مدرسان فاقد امتیاز لازم در ارزشیابی و بازخورد پایش)، پایش (نظارت سیستمی وغیر سیستمی بر عملکرد مدرسان) و پویش (نیازسنجی آموزشی و به کارگیری متخصصان مهارتی بر اساس این نیازسنجی) مورد توجه است.
مهندس معصومیان، سرپرست دفتر گسترش دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این جلسه معیارهای پذیرش بهمن ماه سال 95 دانشگاه و گزارش تحلیلی پذیرش مهرماه 95 را به تفکیک واحدهای استانی مطرح کرد.
همچنین در این نشست مهندس حقی، مدیر دفتر بودجه، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه اقدام به ارائه گزارش مختصری از وضعیت بودجه واحدهای استانی کرد و به سؤالات حاضران پاسخ داد.
در این جلسه رؤسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی- کاربردی با ارائه نقطه نظراتی در جهت رفع برخی از مشکلات در حوزه‌های طرح شده، مطالبی را عنوان کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، چهل و یکمین گردهمایی سراسری رؤسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور دکتر محمد حسین امید سرپرست دانشگاه، دکتر محمدعلی اخوان بهابادی معاون آموزشی دانشگاه و مدیران ستادی و رؤسای واحدهای استانی در این دانشگاه با محوریت مدرسان علمی کاربردی برگزار شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار