شروع ثبت‌نام آزمون MSRT از دهم اردیبهشت ماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شروع ثبت‌نام آزمون MSRT از دهم اردیبهشت ماه

ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی خرداد ماه ۱۳۹۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام مرکز آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دومین آزمون زبان MSRT سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد. ثبت‌نام این آزمون از دهم اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۳۹۶/۲/۲۰ ادامه خواهد داشت.

حوزه‌های برگزاری این آزمون شامل تهران، تبریز، اهواز، اصفهان، ارومیه، اراک اردبیل، بابلسر، بیرجند، خرم آباد، رشت، زاهدان، سنندج، شیراز، کرمانشاه، کرمان، قم، قزوین، مشهد، همدان، یزد، ایلام است.

گفتنی است حوزه‌های برگزاری دارای ظرفیت بوده و بعد از تکمیل ظرفیت هر حوزه تا قبل از تاریخ پایان ثبت نام حوزه فوق در لیست ثبت نام بسته و صفر خواهد شد؛ به طوری که معمولاً ظرفیت این آزمون در برخی شهرها در نخستین لحظات شروع ثبت‌نام، تکمیل می‌گردد. بنابراین لازم است که داوطلبان قبل از تاریخ شروع ثبت‌نام پروفایل بسازند، چون پس از آن، نیاز به تأیید مدیر سامانه وجود دارد و زمانی که ثبت‌نام در حال انجام است ممکن است در حوزه موردنظر خود نتوانند ثبت نام کنند. داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام در آزمون تا ۱۶ ساعت قبل از ساعت شروع ثبت‌نام هر آزمون و ۸ ساعت پس از ثبت‌نام در سامانه پروفایل بسازند.

نتایج این آزمون ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۶ اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار