شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر در آستانه تعدیل دوباره نیرو قرار دارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر در آستانه تعدیل دوباره نیرو قرار دارد

مدیر عامل شرکت تاسیاست دریایی کشور گفت:شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر به دلیل مشکلات مالی در آستانه تعدیل دوباره نیرو قرار دارد.
به گزارش ایرنا ابوالقاسم رحمانی روز سه شنبه در حاشیه سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به شهرهای آبادان و خرمشهر افزود:این شرکت از نظر فنی و مهندسی، تامین کالا و بازرگانی و امکانات اجرایی در مقایسه با سایر شرکت های بین المللی حرف اول را میزند اما به دلیل تامین نشدن منابع مالی هم اکنون وضعیت نابسامانی دارد.
وی با اشاره به اینکه تاسیسات دریایی خرمشهر بعنوان یکی از اصلی ترین قطب های سکوسازی به دلیل مشکلات مالی در آستانه تعدیل دوباره نیرو قرار دارد گفت:دغدغه پرداخت حقوق کارکنان برای شرکتی که ظرفیت 6 هزار کیلومتر لوله گذاری در عمق دریا و نصب سازه های 6 هزار تنی را دارد زیبنده نیست.
مدیر عامل شرکت تاسیسات دریایی کشور از کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت خواست با برگزاری مناقصه، تامین اعتبار و واگذاری کار و طرح های نفتی، گازی به خرمشهر، این تاسیسات بزرگ نفتی را از خطر رکود و سقوط نجات دهند.
رحمانی تصریح کرد:از لحاظ فنی آماده ایم و اکنون نیازمند حمایت های مالی دولت هستیم تا بتوانیم دوباره روی پای خود بایستیم.
وی اظهار کرد :ایجاد اشتغال و تنوع بخشی در کیفیت تولیدات از اهداف بزرگ شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر به شمار می رود ولی به تنهایی و با وجود مشکلات مالی نمی توانیم اقدامی صورت دهیم.
رحمانی گفت:مجموعه فعالیت های صورت گرفته در محدوده خرمشهر افزون بر افزایش توانمندی شرکت های داخلی سبب اشتغالزایی در استان خوزستان و خرمشهر و اشتغال نیروهای بومی این شهر می شود.
اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز برای بررسی توانمندی ها و همچنین مشکلات شرکت دریایی خرمشهر، پالایشگاه و پتروشیمی آبادان سفری به این دو شهر داشتند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار