شهردار اهواز: افتخار و عزت امروز ما به برکت خونهای شهداست

دسته ها: اخبار

شهردار کلانشهر اهواز در حاشیه یادواره بزرگداشت شهدای قنیطره از نزدیک با مردم منطقه    نهضت آباد دیدار کرده و به مشکلات آنها رسیدگی نمود.

سید خلف موسوی که به همراه رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز حجت الاسلام  و المسلمین کاظم سواری در مراسم بزرگداشتی که روز پنجشنبه گذشته برای شهدای حزب الله لبنان در مسجد عباد محله نهضت آباد با حضور آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده حزب الله لبنان در ایران برگزار شده بود، حضور داشت در حاشیه مراسم در جمع مردم محله نهضت آباد حاضر شده و به  سخنان آنان گوش داد.

شهردار اهواز با اشاره به رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدای والامقام و رزمندگان غیور، خاطرنشان کرد:شهدا در رده‌ای هستند که مکلفیم قدر آنها را بدانیم و احترام‌شان را داشته باشیم و همه ما مدیون شهدا، خانواده آنان و ایثارگران هستیم زیرا که افتخار و عزت امروز ما به برکت خونهای همین شهداست.

وی در ادامه در جمع مردم ضمن تاکید بر اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و تبیین نقش آنها در پاسداری از هویت اسلامی در گفت و گوی صمیمی و چهره به چهره با مردم با خواسته ها و نیازهای این محله آشنا شد.

در این دیدار مردمی که با حضور آیت الله کعبی و حجت الاسلام و المسلمین کاظم سواری انجام گرفت، مشکلات و درخواست های مردم مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهایی برای حل این مشکلات و توسعه نهضت آباد ارائه گشت.

اخبار