شهردار اهواز در حوزه ترافیک و کاهش جرم تلاش بسیار خوبی نموده اند

دسته ها: اخبار

شهردار اهواز گفت: اگر پليس و شهرداري در كنار هم نباشند نمي توانند در خدمات شهري به وظايف خود بخوبي عمل نمايند.

نشست مشتركي بين سيدخلف موسوي شهردار اهواز و سردار اسحاقي فرماندهي نيروي انتظامي استان خوزستان باحضور معاونين و مديران مناطق به ميزباني نيروي انتظامي برگزار گرديد.
 
سيدخلف موسوي گفت : در اين ايام كه ما ميزبان مسافران نوروزي و زايران راهيان نورهستيم بايد ورودي شهر را به كمك نيروي انتظامي ساماندهي كرده و وانت بارهايي كه در ورودي ها سدمعبر نموده اند را جمع آوري نماييم.

شهردار اهواز در حوزه ترافیک و کاهش جرم تلاش بسیار خوبی نموده اند شهردار اهواز در حوزه ترافیک و کاهش جرم تلاش بسیار خوبی نموده اند شهردار اهواز در حوزه ترافیک و کاهش جرم تلاش بسیار خوبی نموده اند شهردار اهواز در حوزه ترافیک و کاهش جرم تلاش بسیار خوبی نموده اند شهردار اهواز در حوزه ترافیک و کاهش جرم تلاش بسیار خوبی نموده اند

وي افزود: اگر پليس و شهرداري در كنار هم نباشند نمي توانند در خدمات شهري به وظايف خود بخوبي عمل نمايند و گفت: دستفروشان با سد معبر خود باعث سلب آسايش شهروندان و ايجاد ناهنجاري‌هاي بصري شهر مي گردند كه اين واقعا زيبنده ي شهر ما نيست و اين كار آنها نه تنها كمكي به توسعه شهر نمي‌كند بلكه مانع از توسعه شهري نيز مي گردد.

سيدخلف موسوي ضمن قدرداني از همكاري نيروي انتظامي در خصوص پروژه هاي تعريض پل سوم و زيرگذرخليج فارس خواهان همكاري بيشتر در پيشبرد پروژه هاي زيرگذرشريعتي و تقاطع غيرهمسطح جوادالاِئمه شد و افزود: آنچه مهم است رضايت مندي مردم مي باشد، در نيروي انتظامي روحيه همكاري مضاعف وجود دارد و اميدوارم در حوزه ترافيك شهري و ساماندهي دستفروشان سردار اسحاقي دستور ويژه اي بدهند تاچهره شهر براي شهروندان وكساني كه وارد شهر اهواز مي‌شوند زيبا و بيادماندني گردد.

وي تصريح كرد: شهرداري با دستفروشان و وانت بارها برخورد نمي‌كند و ما مي‌خواهيم با بی قانوني برخورد نماييم و جلوي ترويج آن را بگيريم و آن‌ها را ساماندهی نماييم.

شهردار اهواز در پايان گفت: در همه جاي دنيا دستفروشي رايج است ولي بصورت نظام مند. ما اطلاعات كليه دستفروشان را در جهت ساماندهي جمع آوري كرده ايم و فضاي مناسب هم براي آنها درنظرگرفته شده و در اين بخش واقعا همكاري نيروي انتظامي را خواستاريم.

سرداراسحاقي فرمانده نيروي انتظامي خوزستان نیز ضمن تشكر از خدمات و زحمات شهردار اهواز و مجمومه ي شهرداري درمعابر شهري و تعريض پل سوم و زيرگذرخليج فارس گفت: واقعا در حوزه ي ترافيك شهري و خدماتي كه مردم از ارايه آن بهره مندي بيشتري داشته باشند شهردار اهواز تلاش بسيار خوبي نموده اند و اين كارها تاثيرات مثبتي در روحيه مردم دارد و شهرداري با اين كار نقش خوبي دركاهش جرم ايفا مي‌نمايد.

وي با اشاره به اینکه در حوزه ترافيك شهري و ساماندهي دستفروشان و وانت بارها نيروي انتظامي تمام تلاش خود را انجام خواهد داد گفت: مامسايل امنيتي و انتظامي را بايد به طوري مديريت نماييم كه به سمت مسايل اجتماعي و عادي جامعه روانه شود و جزئي ازمطالبه ي مردم گردد.

سردار اسحاقي در پايان خاطرنشان کرد: بايد روي اين موضوعات بصورت هدفمند كار نماييم و موضوع ساماندهي دستفروشان مرحله بندي شود و از تجربيات ديگر كلانشهرها در اين بخش استفاده نماييم.

اخبار