شهرستان بهمئی در استخدام نفت جزء استان خوزستان است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرماندار بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان بهمئی در استخدام وزارت نفت جزء استان خوزستان محسوب می شود.
” علی اکبر فرهنگی نسب ” در گفت و گو با ایلنا در یاسوج افزود: با پیگیری های صورت گرفته و در نشستی که با مسئولان وزارت نفت در هفته های گذشته داشته‌ایم بنا براین شد که فرزندان شهرستان بهمئی در استخدام این وزارتخانه جزء استان خوزستان محسوب شوند.
وی در پاسخ به این سوال که مگر می شود شهرستان بهمئی جزء استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اما در زمان استخدام های وزارت نفت جزء استان خوزستان محسوب شود؟ هم اظهارداشت: بله این امکان وجود دارد زیراکه نفت تولید شده از چاههای شهرستان بهمئی توسط امیدیه و آغاجاری استحصال می شود.
فرماندار بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۸۰ چاه نفتی در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ چاه فعال و همگی زیرنظارت شهرستان های امیدیه و آغاجاری استان خوزستان است
فرهنگی نسب با تاکید براینکه در استخدام های وزارت نفت شهرستان بهمئی جزء استان خوزستان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: توافق های لازم در این ارتباط صورت گرفته و در استخدام های آینده اجرایی می شود.
به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان بهمئی از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار