شهرک کشاورزی اندیمشک 1500 فرصت شغلی ایجاد می‌کند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شهرک کشاورزی اندیمشک 1500 فرصت شغلی ایجاد می‌کند

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: با بهره‌برداری از شهرک کشاورزی اندیمشک در اراضی پادگان امام رضا(ع) یک‌هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
به گزارش اهواز نیاز به نقل از فارس هدایت‌الله موسویان اظهار کرد: برنامه اداره جهاد کشاورزی حرکت در مدار تولید، حمایت از تولیدکنندگان، استفاده از روش‌های علمی برای بهره‌وری هرچه بیشتر، بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی در راضی کشاورزی شهرستان است.
وی افزود: 238 هکتار زمین در ارضی پادگان امام رضا(ع) در شهرستان اندیمشک برای احداث شهرک کشاورزی اندیمشک اختصاص یافته و با پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اندیمشک و مجموعه جهاد کشاورزی در شهرستان اندیمشک مجوزهای لازم اخذ شده است.
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از شهرک کشاورزی اندیمشک در اراضی پادگان امام رضا(ع) یک هزار و 500 فرصت شغلی در اندیمشک ایجاد می‌شود تصریح کرد: شهرک کشاورزی اندیمشک در 3 فاز که فاز اول آن 50 هکتار بوده و به احداث گلخانه اختصاص داده شد.
وی با اشاره به پیشرفت 50 درصدی در فاز اول شهرک گلخانه‌ای اندیمشک بیان کرد: جوانان بیکار، علاقه‌مندان به فعالیت در زمینه کشاورزی و جوانان جویای کار می‌توانند پس از اعلام شرایط واگذاری از طریق رسانه‌ها مطلع شده و در جهت استفاده از این تسهیلات اقدام کنند.
موسوی در پایان با اشاره به تقسیم 50 هکتار گلخانه در بین جوانان جویای کار خاطر نشان کرد: اولویت در واگذاری طرح در شهرک کشاورزی با جوانان بومی در شهرستان بوده که پس از واگذاری برای حمایت از تولیدکنندگان تسهیلات بانکی با بهره بانکی کم تعلق خواهد گرفت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار