شکار زنان در سایت همسریابی

دسته ها: اخبار حوادث اخبار

متهم را شناسایی کنید
شکار زنان در سایت همسریابی سرقت طلا در کافی‌شاپ

تاجر قلابی طلا که با شکار زنان در سایت‌های همسریابی، طلاهای آنها را سرقت می‌کرد، با شکایت آخرین طعمه‌اش دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت زن 34 ساله ای در دادسرای جرایم رایانه ای آغاز شد.

این زن در شکایت خود گفت: پاییز سال گذشته با مردی در سایت همسریابی آشنا شدم. اوایل ارتباط اینترنتی داشتیم تا این که تیر امسال در یک کافی شاپ در تهران با هم قرار گذاشتیم. او خودش را از افراد نامدار در بازار طلا معرفی و ادعاکرد به آلمان طلا صادر می کند.

شاکی ادامه داد: مرد خواستگار وقتی طلاهای مرا دید، گفت جعبه ای در اختیارم قرار می دهد که اگر طلاهایم را یک هفته داخل آن بگذارم، درخشنده و زیبا می شود. من هم به او اعتماد کرده و طلاهایم را در اختیارش قرار دادم تا داخل جعبه قرار دهد. بعد از یک هفته وقتی در جعبه را باز کردم، به جای طلاهایم با چند میخ زنگ زده روبه رو شدم.

پس از این شکایت پرونده در اختیار ماموران پلیس فتا قرار گرفت و متهم پیش از این که فرصت فرار پیدا کند دستگیر شد.

متهم 45 ساله به سرقت طلاهای شاکی و دو زن دیگر اعتراف کرد و گفت: قربانیان خود را در سایت های همسریابی شناسایی و خود را تاجر طلا معرفی و به بهانه براق کردن طلاهای قربانیان، آنها را سرقت می کردم.

رئیس پلیس فتای تهران در این باره به جام جم گفت: در بازرسی سیستم رایانه ای متهم، متوجه ارتباط او با 64 نفر در سایت همسریابی شدیم که هنوز مشخص نیست مرد 45 ساله از چند نفر کلاهبرداری کرده است. متهم پیش از این یک بار ازدواج کرده و از همسرش جدا شده است. او دانشجوی انصرافی نرم افزار است و تحقیقات از وی در پلیس فتا ادامه دارد.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان خاطرنشان کرد؛ قاضی پرونده خواسته عکس متهم بدون پوشش در رسانه ها چاپ شود و افرادی که از او شکایت دارند برای طرح شکایت به پلیس فتای تهران مراجعه کنند.

اخبار حوادث اخبار