شکسته شدن بیش از 650 صندلی در بازی فولاد – سیاه جامگان

دسته ها: اخبار ورزشی اخبار

رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به خسارت وارد شده به ورزشگاه غدیر اهواز در دیدار فولاد برابر سیاه جامگان در هفته نوزدهم لیگ برتر کشور، گفت: در این بازی بیش از 650 صندلی توسط تماشاگران شکسته شد.

عبدالکاظم طالقانی در این خصوص،‌ اظهار کرد: در ‌این بازی که روز شنبه همین هفته در ورزشگاه غدیر اهواز انجام شد، بیش از 650 صندلی توسط تماشاگران شکسته شد، ضمن این که آسیب‌هایی به آب خوری‌های موجود در ورزشگاه وارد شد و شیشه های محوطه استادیوم نیز شکسته شدند.

وی بیان کرد: در حال برآورد هزینه خسارت وارد شده هستیم تا آن را به اطلاع باشگاه فولاد برسانیم و خسارت را دریافت کنیم.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت:‌ فولاد از قبل نیز بدهی در این زمینه دارد که باید پرداخت کند تا ما بتوانیم صندلی های ورزشگاه را که هر روز نیز قیمت آن ها بیشتر می شود، خریداری و نصب کنیم، ضمن این که سازمان های مربوط نیز در این راستا باید کمک کنند، چرا که خود هیات فوتبال پولی ندارد که برای خریداری صندلی ها هزینه کند.

وی درباره این که بازی های آسیایی تیم فوتبال استقلال خوزستان نزدیک است و به نظر می رسد باید هر چه سریع‌تر کار خریداری و نصب صندلی ها انجام شود، عنوان کرد: خسارت قبلی را به صورت کتبی به اطلاع باشگاه فولاد رساندیم و خسارت فعلی نیز پس از برآورد هزینه، به اطلاع آن ها خواهد رسید تا جهت پرداخت پول آن اقدام کنند.

طالقانی در خصوص باب شدن چنین ناهنجاری‌هایی از سوی تماشاگران، گفت: ‌متاسفانه تعدادی تماشاگرنما وجود دارد که چنین حرکاتی را انجام می دهند و باید نیروهای بازدارنده، برخوردهای لازم را انجام دهند.

وی افزود: باید فرهنگ لازم را بین تماشاگران جا بیندازیم که این مهم بر عهده کانون هواداران باشگاه ها است. تماشاگر به استادیوم می آید تا از بازی لذت ببرد ولی چنین حرکانی باعث وارد شدن آسیب های مادی و معنوی به خود باشگاه ها می شود. خود ما نیز بارها در این خصوص صحبت کرده ایم.

اخبار ورزشی اخبار