صلاحیت متقاضیان جذب دانشگاه فنی و حرفه ای بررسی می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

صلاحیت متقاضیان جذب دانشگاه فنی و حرفه ای بررسی می شود

جلسه بررسی صلاحیت عمومی شرکت کنندگان در فراخوان‌های جذب دانشگاه فنی و حرفه ای یکشنبه ۱۴ مرداد در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی صلاحیت عمومی، شرکت کنندگان در فراخوان‌های جذب سال ۹۴ دانشگاه فنی و حرفه ای که در مرحله بررسی صلاحیت عمومی قرار دارند و از طریق تماس تلفنی و پیامک به آنان اطلاع رسانی شده است، در روز یکشنبه مورخ ۱۴ مردادماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۵ بعدازظهر در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار می شود.

دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد: مسوولیت عواقب ناشی از عدم حضور به موقع در جلسه به عهده متقاضی بوده و عدم شرکت در آن نیز به منزله انصراف از فراخوان بوده، بدیهی است در این خصوص هیچ عذری پذیرفته نخواهد بود.

به همراه داشتن اصل و تصویر مدارک شناسایی و هرگونه مدارک و مستندات مربوط به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و عضویت در نهادها الزامی است.

دانشگاه هیچگونه مسوولیتی در تأمین محل اسکان و تردد افراد شرکت کننده ندارد. متقاضیان اهتمام لازم را درخصوص مدیریت زمان و نحوه رفت و آمد خود براساس زمان بندی اعلام شده به عمل آورند.

دانشگاه فنی وحرفه ای در راستای رسالت خود در حوزه اطلاع رسانی دقیق به متقاضیان، نسبت به تماس تلفنی به شماره همراه و یا شماره ثابت ثبت شده در فرم اطلاعات فرد متقاضی (که داوطلبان در سامانه جذب وزارت عتف درج کرده اند) و همچنین ارسال پیامک به شماره همراه آنها اقدام می کند. درصورت عدم پاسخگویی به شماره های مندرج در فرم اطلاعات، مسوولیت به عهده فرد متقاضی خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار