صندلی غیرانتفاعی ها در کنکور ارشد هم خالی ماند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

صندلی غیرانتفاعی ها در کنکور ارشد هم خالی ماند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مرحله تکمیل ظرفیت رشته های غیرانتفاعی ها در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ۹۶ به اتمام رسید و تعداد شرکت کنندگان به ظرفیت اعلام شده نرسید.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ از سه شنبه ۱۷ بهمن آغاز شد و با توجه به تمدید صورت گرفته، این مهلت سه شنبه ۲۴ بهمن به پایان رسید.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۳۹۶ تعداد ۸۵۶ نفر بود که بر اساس آمار اولیه ثبت نام تعداد ۵۸۴ نفر در این مرحله انتخاب رشته کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۶ ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۶ مجاز به انتخاب رشته بودند، امکان انتخاب رشته در این مرحله را داشتند.

وی یادآور شد: گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط اعلام شده انجام‌ خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار