ضرورت بررسی وضعیت استخدام نیروهای قراردادی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ضرورت بررسی وضعیت استخدام نیروهای قراردادی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

وزیر علوم درباره استخدام نیروهای قراردادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: مدیریت دانشگاه باید آن را بررسی کند و در قالب اختیارات ریاست دانشگاه باید وضعیت افراد بررسی شود.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه اجلاس سراسری روسای دانشکده و آموزشکده‌های سراسر کشور دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دانشکده فنی شهید رجایی در جمع خبرنگاران در پاسخ ادغام دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در شرایط فعلی این دو دانشگاه به عنوان دو دانشگاه مستقل فعالیت خود را ادامه می‌دهند اما دانشگاه جامع متکی به نهادهای بخش خصوصی است و هر دو دانشگاه دانشگاه‌هایی فعال در زمینه اشتغال هستند لذا تلاش می‌کنیم این دو دانشگاه را به هم نزدیک کنیم ولی فعلا برنامه‌ای برای ادغام این دو دانشگاه وجود ندارد.
وی درباره تعطیلی برخی از واحدهای دانشگاه جامع توضیح داد: مراکز جامع علمی کاربردی حذف نمی‌شوند بلکه سازماندهی خوبی برای این مراکز انجام می‌شود چرا که برخی از این مراکز از مهارت آموزی خارج شده و حتی در سطح دکتری پذیرش دانشجو داشتند که این فعالیت در قالب برنامه‌های این دانشگاه نبوده است. در دانشگاه جامع هم مباحث علمی، فنی و فناوری های جدید به افرادی که شاغل هستند آموزش داده می شود اما این اطمینان وجود دارد که هیچ واحدی که شرایط لازم را داشته باشد و براساس دستورات عمل کند حذف نمی‌شود.
وی درباره استخدام نیروهای قراردادی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: این موضوع یک موضوع درون دانشگاهی است و مدیریت دانشگاه باید آن را بررسی کند و در قالب اختیارات ریاست دانشگاه باید وضعیت افراد بررسی شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار