طرح بخشودگی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

طرح بخشودگی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت:با توجه به استقبال گسترده دانش آموختگان، طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه تا پنجم اسفند تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این خبر افزود: برای رفاه حال دانش آموختگان و وصول مطالبات معوق صندوق رفاه دانشجویان برای پرداخت وام به دانشجویان جدید، با مصوبه هیات امنا صندوق رفاه دانشجویان و با دستور وزیر علوم طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم دیرکرد بدهکاران صندوق به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا شد.

وی افزود: با شروع این طرح و با اطلاع رسانی وسیعی که صورت گرفت شاهد استقبال گسترده ای از سوی دانش آموختگان بوده ایم که گزارش نهایی آن پس از پایان طرح اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: با درخواست‌های مکرر دانش آموختگان برای در نظر گرفتن فرصت بیشتر جهت استفاده از این طرح، این فرصت تا پنجم اسفندماه تمدید شد.

یزدان مهر افزود: دانش آموختگان تا پنجم اسفند ۹۶ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه پرداخت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به آدرس bp.swf.ir و بازپرداخت کل باقیمانده بدهی خود بصورت یکجا، از این طرح استفاده کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار