طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر آغاز شده بود، تا پایان شهریورماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا، ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده دانش‌آموختگان از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه و درخواست‌های مکرر دانش آموختگان جهت تمدید این طرح و همچنین فراهم‌سازی فرصت بیشتری برای دانش‌آموختگان به منظور تامین منابع مالی لازم جهت بازپرداخت بدهی به صندوق، این طرح تا پایان شهریورماه تمدید شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در زمان اجرای این طرح، دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند با بازپرداخت بدهی خود به صورت یک‌جا از بخشودگی صد در صدی جرایم برخوردار شوند و همچنین می‌توانند با واریز پنجاه درصد جریمه از امکان بخشودگی مابقی جرایم و همچنین تقسیط کل بدهی در شش قسط بهره‌مند شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی در پایان افزود: دانش‌آموختگان برای استفاده از این طرح صرفا باید با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir نسبت به بازپرداخت بدهی خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار