طرح «پیام آوران بهداشت» ویژه مشمولان فارغ‌التحصیل پزشکی و پیراپزشکی

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: برابر سهمیه تعیین شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان فارغ التحصیل گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی، می‌توانند خدمت دوره ضرورت خود را به عنوان پیام‌آور بهداشت سپری کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ رحمان علیدوست، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: برابر سهمیه تعیین شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان فارغ التحصیل گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی، می‌توانند خدمت دوره ضرورت خود را به عنوان پیام‌آور بهداشت، در مناطق محروم کشور سپری کنند.
علیدوست با تاکبد بر اینکه که شرط اصلی ثبت نام در این طرح، نداشتن غیبت است، افزود : متقاضیان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، می‌بایست از طریق سامانه پیام‌آوران بهداشت به نشانی tarhreg.behest.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: از آنجا که اطلاعات این دسته از مشمولان باید در سامانه وظیفه‌عمومی ثبت شود، لذا متقاضیان باید حداقل 75 روز قبل از تاریخ اعزام به خدمت، درخواست خود را از طریق سامانه پیام‌آوران بهداشت ثبت کنند.
وی گفت: متقاضیان طرح فوق پس از سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی در یکی از مراکز آموزش نیروهای مسلح، جهت ادامه خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی که عموما در مناطق محروم و نیازمند است، اعزام می‌شوند.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار