ظرفیت دریافت وام دکتری نامحدود است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمانی گفت: دانشجویانی که در ترم‌های گذشته بدهی داشتند می‌توانند از تسهیلات استفاده و با دانشگاه تسویه حساب کنند.
محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شهریه دانشجویان دکتری، اظهار کرد: تسهیلاتی برای دانشجویان دکتری در نظر گرفته‌ایم، دانشجویان قبلی می‌توانند در این طرح وارد شوند و در طول ۴۸ ماه وام خود را تسویه کنند؛ دانشجویان دکتری محدودیتی برای دریافت وام ندارند و می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام، از بانک عامل دریافت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشجویانی که در ترم‌های گذشته به دانشگاه بدهی داشتند می‌توانند از تسهیلات استفاده و با دانشگاه تسویه حساب کنند.

کمک به دانشجویان در حوزه پرداخت شهریه
زمانی همچنین به برنامه دانشگاه پیام نور برای کمک به دانشجویان در پرداخت شهریه اشاره کرد و گفت: باهدف رفاه حال دانشجویان، علاوه بر صندوق رفاه دانشجویان با بانک‌های عامل نیز تفاهم نامه‌ای امضا کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور بیان کرد: بر اساس این قرارداد، وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور در همه مقاطع تحصیلی با سود یک و چهار دهم درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماه، پرداخت می‌شود.

او تاکید کرد: هیچ محدودیتی در پرداخت وام شهریه به دانشجویان پیام نور از سوی بانک‌های عامل وجود ندارد و اگر تمامی ۴۰۰ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور، متقاضی دریافت وام شهریه باشند از سوی بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: ضمانت اصلی این دانشجویان از سوی دانشگاه صورت گرفته است و بانک‌ها موظف شدند تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام را با یک ضامن کارمند یا کسبه به دانشجویان پرداخت کنند و وام‌های تا سقف ۲۰ میلیون تومان با ۲ ضامن قابل پرداخت است.

زمانی در پایان گفت: ظرفیت دانشگاه مانند گذشته است و تغییری نکرده است؛ در ترم جدید تصمیم داریم واحد‌ها را ساماندهی کنیم و ممکن است برخی از واحد‌ها، تغییر ماموریت داشته باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار