ظرفیت های اشتغالزایی خوبی در مجموعه های پزشکی هلال احمر وجود دارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ظرفیت های اشتغالزایی خوبی در مجموعه های پزشکی هلال احمر وجود دارد

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: یکی از مزایای آزمایشگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی هلال احمر، اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت های داخلی هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمدی نسب پیش از ظهر امروز در بازدید از آزمایشگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی جمعیت هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در این گونه کارها ورود داشتیم و این بخش شبیه به ماجراست.

وی افزود: نفس ماجرا اتفاق خوبی است و یکی از مزایای آن استفاده از ظرفیت هایی است که در جمعیت هلال‌احمر وجود دارد.

وی افزود: مزیت دیگر این مجموعه آن است که داوطلبان ما این مجموعه را اداره می کنند و این برای ما مهم است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: تلاش می کنیم تا از بودجه و اعتباراتی که به ما اختصاص داده می شود سهمی را به این مجموعه در قالب بودجه جمعیت هلال‌احمر خوزستان اختصاص دهیم.

محمدی نسب تصریح کرد: یکی از مزایای آزمایشگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی هلال احمر اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت های داخلی هلال احمر است.

وی اضافه کرد: مرکز کالیبراسیون تجهیزات پزشکی که توسط جمعیت هلال احمر خوزستان راه‌اندازی شده در سطح استان منحصر به فرد است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: افتتاح این مرکز علاوه بر اینکه کمک می‌کند دستگاه‌های تجهیزات پزشکی در وضعیت مناسبی کار کنند به تامین بخشی از هزینه‌های جمعیت هلال احمر نیز کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمایشگاه کنترل کیفی و کالیبراسیون هلال به عنوان اولین و تنها دارنده مجوز کالیبراسیون از هر سه مرجع قانونی کشور در حوزه های مختلف شامل اداره کل تجهیزات پزشکی، سازمان انرژی اتمی و مرکز ملی تائید صلاحیت ایران با بیش از ۳۶ عنوان کلی تجهیزات پزشکی در حیطه فعالیت خود، کاملترین آزمایشگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی کشور بوده و با در اختیار داشتن به روز ترین تجهیزات کنترل کیفی و کارشناسان آموزش دیده و مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی، در خدمت مراکز درمانی کشور است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار