عامل آزار دختر دانش‌ آموز اعدام شد

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم، اواخر سال گذشته خانواده ای با حضور در پلیس آگاهی شهرستان جیرفت از مردی به اتهام ربودن دختر 11 ساله شان و آزار و اذیت وی شکایت کردند و خواستار دستگیری متهم فراری شدند. با تشکیل پرونده قضایی، ماموران با تحقیق از این دختر متوجه شدند روز حادثه او پس از تعطیلی مدرسه در حال بازگشت به خانه بوده است که ناگهان در کوچه ای خلوت مرد جوانی راهش را سد کرده و با حمله به وی، او را کتک زده و سپس ربوده است.

مرد آدم ربا، دختر 11 ساله را کشان کشان به داخل خرابه ای در همان حوالی منتقل کرده و بازور و تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. با اطلاعاتی که پلیس از دختر آزار دیده به دست آورد، چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری انجام شد و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. در ادامه جستجوی پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و او چند روز بعد از حادثه دستگیر شد.

مرد شیطان صفت با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و مدعی شد دختر دانش آموز را نمی شناسد و گفته های او را باور ندارد. با توجه به اظهارات متناقض متهم، ماموران از دختر 11 ساله خواستند تا در مواجهه حضوری با متهم قرار بگیرد که او به محض دیدن مرد آزارگر ـ که در میان چند متهم در بازداشتگاه پلیس قرار گرفته بود ـ وی را شناخت. به این ترتیب مرد آزارگر بناچار اعتراف کرد که دختر را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

این در حالی بود که بررسی ها ی پلیس نشان می داد مرد جوان مجرمی سابقه دار است که پیش از این نیز به اتهام جرایم مشابه دستگیر و زندانی شده است.

متهم روانه زندان و مدتی بعد به اعدام محکوم شد.روز گذشته با تائید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، مرد اعدامی اززندان به چهار راه کشت و صنعت این شهر منتقل و به دار مجازات آویخته شد.

اخبار