عدم افزایش شهریه ثابت دانشجویان فعلی دانشگاه آزاد در سال آینده

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

عدم افزایش شهریه ثابت دانشجویان فعلی دانشگاه آزاد در سال آینده

سخنگوی دانشگاه آزاد از میزان با بیان اینکه شهریه ثابت دانشجویان فعلی در سال آینده افزایش نخواهد داشت گفت: در صورت مشاهده افزایش شهریه در واحد ها با آن ها برخورد می کنیم.
علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،اظهار داشت:شهریه دانشگاه آزاد اسلامی برای سال جدید در هیئت های امنای استان ها مطرح شده اما هنوز میزان دریافت شهریه ابلاغ نشده است . هیئت امنا در حال تصمیم گیری برای این موضوع هستند که نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.
وی افزود:ولی نکته قابل توجه اینجاست که قطعا تا قبل از مهرماه سال 95 افزایش شهریه نخواهیم داشت و دانشجویان در این ترم و ترم تابستان آینده شهریه را به میزان قبل پرداخت می کنند.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در صورتی که دانشجویان در واحد های دانشگاه آزاد شاهد افزایش شهریه بودند باید گزارش دهند.دانشگاه آزاد در صورت مشاهده افزایش شهریه در واحد ها با آن ها برخورد می کند و این موضوع مطلقا ممنوع است و تخلف محسوب می شود.
علوی فاضل با اشاره به اینکه شهریه ثابت دانشجویان فعلی در سال آینده افزایش نخواهد داشت بیان کرد:این امکان نیز همانند سال گذشته فراهم است که در رشته های کم متقاضی گروه غیر پزشکی در مقطع کاردانی و کارشناسی واحد ها علاوه بر اینکه افزایش نخواهند داشت حتی کاهش 50 درصدی شهریه هم داشته باشند که این کار جزو سیاست های تنظیم بودجه بوده است.
وی در پایان با بیان اینکه شاهد افزایش بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد هستیم اظهار داشت:دانشگاه به دنبال جذب نخبگان با اولویت دانشجویان دانشگاه آزاد است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار