علت استخدام معلم با مجوزهای آزاد توسط آموزش و پرورش

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

علت استخدام معلم با مجوزهای آزاد توسط آموزش و پرورش

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: تعداد معلمان ورودی ما از دانشگاه تربیت معلم یک سوم معلمانی است که بازنشسته می‌شوند به همین خاطر مجبور خواهیم شد معلمانی با مجوزهای آزاد استخدام کنیم.
به گزارش ایسنا، مجید قدمی در حاشیه نوزدهمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه در تبریز ابراز کرد: معلمی در مدارس استثنایی طبیعتا به دلیل اینکه مخاطبان ما نیازهای ویژه‌ای دارند و روش تدریس باید متفاوت باشد، سخت‌تر است.
وی ادامه داد: استفاده از تکنولوژی‌های روز باعث متفاوت بودن کل فرایند تدریس می‌شود به همین خاطر معلم باید بیش‌تر تلاش کند و در اثر همین تلاش زیاد سال‌های خدمت این معلمان کمتر است.
قدمی اعلام کرد: معلمان مدارس استثنایی با 25سال خدمت بازنشسته می‌شوند. به هرحال کار سخت هست ولی در عین حال عاشقانه نیز هست.
وی درباره مهم‌ترین چالش آموزش و پرورش استثنایی تاکید کرد: تعداد معلمان ورودی ما از دانشگاه تربیت معلم یک سوم معلمانی است که بازنشسته می‌شوند به همین خاطر مجبور خواهیم شد معلمانی با مجوزهای آزاد استخدام کنیم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور در پایان تصریح کرد: شعار ما کیفیت‌بخشی در حوزه‌های مختلف است و در همین راستا برنامه‌ریزی‌های فراوانی انجام می‌دهیم که از جمله آن‌ها به حمایت‌های دارویی و ارائه خدمات می‌توان اشاره کرد./

اخبار آموزش و پرورش اخبار