علت تاخیر اعلام نتایج نهایی دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

علت تاخیر اعلام نتایج نهایی دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت:علت تاخیر در اعلام نتایج نهایی پذیرش در آزمون های دستیاری دندانپزشکی و کارشناسی ارشد علوم پزشکی تصمیم گیری درباره سهمیه ۵ درصد ایثارگران مصوب برنامه ششم است.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تاخیر اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی گفت: تاخیر اعلام نتایج دستیاری دندانپزشکی و کارشناسی ارشد علوم پزشکی در وزارت بهداشت به دلیل تصمیم گیری درباره سهمیه ۵ درصد ایثارگران مصوب برنامه ششم توسعه است.

وی ادامه داد: نتایج دستیاری دندانپزشکی و کارشناسی ارشد علوم پزشکی بعد از تصمیم گیری در خصوص سهمیه ۵ درصد ایثارگران، حداکثر تا پایان هفته اعلام می شود.

به گزارش مهر، سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی پنجشنبه ۲۲ تیرماه با حضور ۲ هزار نفر داوطلب برگزار شد. کلید اولیه این آزمون نیز تا اوایل مردادماه منتشر شد.

در این آزمون ۲ هزار و ۷۷ نفر ثبت نام کردند و یک هزار و ۶۲۱ نفر در جلسه آزمون حاضر شدند. افرادی که ۵۰ درصد از نمره آزمون را کسب کرده بودند مجاز به انتخاب رشته می شدند و نزدیک به ۵۰۰ نفر مجاز به انتخاب رشته سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی شدند. ظرفیت پذیرش در این آزمون ۳۷۸ نفر است

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار