عموقناد به تلویزیون بر می‌گردد

دسته ها: اخبار فرهنگی و هنری اخبار

مجید قناد درباره‌ غیبت طولانی مدتش در تلویزیون و همچنین بازگشتش به صداوسیما اعلام کرد: همه سراغ مرا می‌گیرند و می‌گویند چرا نیستی؟ حالا می‌خواهم بگویم به‌زودی قرار است با دو برنامه کودک متفاوت به آنتن تلویزیون بازگردم.

این مجری برنامه‌های کودک گفت: خدا را شکر در حال حاضر هم که تکلیف شبکه کودک مشخص شده است و فکر می‌کنم به‌زودی همه جزئیات درباره‌ این شبکه که مختص کودکان است از سوی صدا‌و‌سیما اعلام شود. اکنون در تکاپوی تدارک دو برنامه کودک جدید هستم که یکی از آنها مراحل اداری‌اش را می‌گذراند و دیگری در مرحله تحقیق و نگارش متن است.

قناد سپس اعلام کرد: «قدم به قدم» عنوان بزرگترین مسابقه کودک تلویزیون است که قرار است برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شود. این مسابقه اکنون مراحل اداری‌ را سپری می‌کند تا به‌زودی به مرحله تولید برسد. همچنین یک مجموعه نمایشی 120 قسمتی به اتفاق یکی از کارگردانان سینما و تلویزیون قرار است کار کنم که در حال حاضر در مرحله تحقیق و نگارش است. این مجموعه نمایشی برای گروه سنی نوجوانان است.

او ادامه داد: این مجموعه نمایشی تلنگری به خانواده‌هاست که سعی کنند پیوندشان را با کودکانشان نزدیک‌تر کنند. طرح این مجموعه نمایشی اکنون توسط مشاوران آموزش و پرورش در حال مطالعه و بررسی است.

مجید قناد در پایان درباره‌ی حضور مجریان شناخته شده قدیمی همچون شهرام لاسمی در حوزه‌ی اجرای برنامه‌های کودک اظهار کرد: تلویزیون ابتدا خودش باید تلاش کند تا سرمایه‌هایش را از دست ندهد. به نظرم تلویزیون در حال حاضر در حوزه‌ی کودک چیزی که برای بچه‌ها نو و جدید باشد، ندارد و باید به این مساله بیشتر توجه کند.

اخبار فرهنگی و هنری اخبار