فارغ التحصیلان دانشگاه‌ علمی کاربردی می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

فارغ التحصیلان دانشگاه‌ علمی کاربردی می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت که فارغ التحصیلان دانشگاه‌ علمی کاربردی کماکان می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند.
مرتضی شهبازی نیا در گفت‌وگو با ایسنا با رد شایعاتی که اخیرا در خصوص احتمال عدم پذیرش فارغ التحصیلان دانشگاه علمی و کاربردی مطرح شده است، اظهار کرد: در مورد فارغ التحصیلان دانشگاه علمی و کاربردی اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) هیچ تغییر رویکردی ندارد و دستور کاری هم در این مورد وجود ندارد.
رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلا دادگستری ایران(اسکودا) افزود: بر اساس توافقی که با دانشگاه جامع علمی-کاربردی داشتیم در صورت مطابقت مدرک تحصیلی این فارغ التحصیلان با سرفصل‌های مصوب وزارت علوم برای کارشناسی حقوق، این افراد کماکان می‌توانند در آزمون شرکت کنند. بنابراین این خبر اساسا کذب است.
وی با بیان اینکه ادبیات گزارش‌های منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که مغرضانه و خلاف واقع نوشته شده‌اند، عنوان کرد: از داوطلبان محترم می‌خواهم که اخبار این حوزه را از سایت و کانال تلگرام اسکودا پیگیری کنند و به چنین خبرهایی که بیشتر شبیه رپورتاژ آگهی هستند توجه نکنند.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
اخبار دانشگاهی و استخدامی

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.