فازهای ۲ و ۴ پالایشگاه آبادان ۱۸ هزار فرصت شغلی ایجاد می کنند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فازهای ۲ و ۴ پالایشگاه آبادان ۱۸ هزار فرصت شغلی ایجاد می کنند

مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت: با آغاز عملیات اجرایی فازهای ۲ و ۴ پالایشگاه آبادان، ۱۸ هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

اسفندیار دائم الذکر ظهر امروز در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از شهرهای آبادان و خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امید است نتیجه این بازدیدها تسریع در انجام پروژه های فاز ۲ و ۴ پالایشگاه آبادان باشد.

وی افزود: اعضای کمیسیون انرژی در این باره قول دادند تا با تمام توانشان پیگیر مسائل باشند و امید است تا نتایج این پیگیری رفع کاستی ها و مشکلات و خیر و برکت برای مردم باشد.

دائم الذکر بیان کرد: با اجرای فاز دو بیش از ۱۰ هزار نفر مشغول به کار می شوند. موضوع جذب نیرو از طریق اداره کار به صورت ثبت نام متقاضیان در سامانه تعریف و راه اندازی شده از سوی این اداره آغاز شده و پس از آن به فراخور تخصصهای لازم کار جذب نیرو انجام می شود.

مدیر عامل پالایشگاه آبادان اظهار کرد: هدف در این پروژه، بومی گرای است و نظر همه مسئولان بر همین است، اولویت با آبادانیها و خرمشهریهاست. فاز ۴ پالایشگاه نیز در ادامه فاز ۲ به انجام می رسد.

دائم الذکر گفت: در زمان حاضر این شرکت (شرکت پالایش نفت آبادان) با ژاپنی ها دو تفاهمنامه همکاری برای اجرای فاز۴ با فایناس دو میلیارد دلاری به امضا رسانده است. با راه اندازی این فاز، میزان تولید نفت کوره(مازوت) به زیر ۱۰ پی پی ام می رسد. با اجرای فاز ۴ نیز هشت هزار نفر مشغول به کار می شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار