فاز اول دانشگاه پیام نور واحد هویزه افتتاح شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی از افتتاح فاز اول دانشگاه پیام نور در هویزه به مناسبت روز دانشجو خبر داد.

 

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان و جامعه دانشگاهی، گفت: ۱۶ آذرماه نقطه عطفی در تاریخ تحولات کشور جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود و روز دانشجو روزی است که دانشجویان و نخبگان جامعه از ظلم و ستم شاهنشاهی به تنگ آمده بودند و جریان انقلاب را رقم زدند.

او به افتتاح فاز اول ساختمان پیام نور در شهرستان هویزه به منظور تامین مکان مناسب برای نیروی اداری و دانشجویان اشاره کرد و افزود: زیربنای این دانشگاه یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و در ۳ طبقه که هرکدام ۶۰۰ متر مربع است، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی استانی و همکاری خیرین به بهره برداری رسید.

ساعدی با تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران شهرستان، خیرین و ریاست دانشگاه پیام نور خوزستان به منظور احداث این دانشگاه از اعتبارات داخلی و استانی، ادامه داد: هویزه پایتخت علم و دانش و فرهنگ محسوب می‌شود و با توجه به اینکه قرن پویایی و تحول گرایی است، هر تحولی باید از مردم این دیار آغاز شود، چراکه تحول در فکر را باید قبل از شروع هر کاری در اندیشه پیدا کرد و قطع به یقین نگاه با اندیشه منجر به توسعه خواهد بود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، خود را خدمتگزار شهروندان حوه انتخابیه دانست و بیان داشت: تشکیل کارگروه و ایجاد وحدت رویه، تعامل و همکاری با یکدیگر، همفکری و هم اعطایی با هدف گام برداشتن در جهت رفع مشکلات و محرومیت‌های شهرستان هویزه امری الزامی است.

او با بیان اینکه کارگروه مرتبط با نیاز، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در جهت توسعه کارگاه‌های فنی و تامین آن‌ها برای دانشگاه از منابع مختلف باید تشکیل و آمادگی برای جذب رشته‌های مهندسی کسب شود، تصریح کرد: به یاری خداوند و با همکاری همه جانبه دستگاه‌های متولی و پیگیری‌ها به زودی طبقات دیگر دانشگاه پیام نور هویزه تکمیل می‌شود و به بهره برداری خواهند رسید.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار