فاز نخست شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر به بهره برداری رسید

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فاز نخست شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر به بهره برداری رسید

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه خرمشهر گفت: با راه‌اندازی فاز نخست این شرکت حدود ۲۲۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

هاشم نظام‌آبادی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: فاز نخست شرکت فولاد کاوه خرمشهر امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری و دیگر مسؤولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه خرمشهر گفت: با راه‌اندازی فاز نخست این شرکت حدود ۲۲۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

وی اظهار کرد: برای اینکه این پروژه به محیط زیست آسیب نرساند، حدود ۸ هزار و ۵۰۰ درخت و نهال دور تا دور آن کاشته شده که این تعداد نیز بیش از حد استاندارد است.

نظام‌آبادی افزود: تجهیزات این شرکت با تصفیه آب صنعتی و فاضلاب‌های بهداشتی بر اساس استاندارد‌ها سازگاری دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه خرمشهر با تاکید بر اینکه شرکت فولاد کاوه برای مردم خرمشهر است، گفت: رونق خرمشهر هدف اصلی ما از تأسیس این شرکت است و همه نیروهای موردنیاز این شرکت از آبادان و خرمشهر جذب می‌شوند.

نظام‌آبادی اظهار کرد: برای جذب نیروهای بومی تاکنون دو آزمون در شهریور‌ماه سال گذشته و اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شده است که در این دو آزمون ۲ هزار نفر شرکت کرده که حدود ۵۰۰ نفر در آن قبول شدند و در مصاحبه نیز سعی کردیم که نیروهای جدید، کارآمد و جوان جذب شوند.

وی افزود: تاکنون ۴۶ نفر جذب شرکت شده‌اند که از این تعداد ۳۰ نفر از اهل خرمشهر و مابقی نیز از آبادان هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه خرمشهر با اشاره به سخنان اخیر نماینده خرمشهر مبنی بر جذب نیروهای غیربومی در این شرکت، گفت: صحبت‌های نماینده خرمشهر با افراد شاغل در شرکت فولاد کاوه مغایرت دارد.

وی افزود: نماینده خرمشهر به ما ۴۴ نفر را معرفی کرد و چون که ما این افراد را جذب نکردیم، صحبت‌های اخیر از طرف وی بیان شد.

نظام‌آبادی عنوان کرد: تاکنون هیچ نیروی غیربومی برای شرکت فولاد کاوه خرمشهر جذب نکردیم، امام جمعه خرمشهر هم از وضعیت شرکت در امر جذب نیروهای بومی بازدید کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه خرمشهر گفت: به دلیل اینکه خرمشهر سابقه تولید نورد فولاد نداشته است، ما پیمانکار غیربومی را برای آموزش به نیروهای فارغ‌التحصیل و جوان بومی استخدام کردیم و این قرارداد با پیمانکار ۶ ماهه است‌.

وی گفت: جذب صد در صدی ما با نیروهای بومی است و قرارداد این پیمانکار پس از ۶ ماه به پایان می‌رسد و پس از آن از جوانان بومی و آموزش‌دیده استفاده خواهد شد.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار