فاکتور، دست سارقان را رو کرد

دسته ها: اخبار

سرهنگ عباس صارمی ساداتی، فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: در پی اعلام سرقت از چند فروشگاه در یکی از مجتمع های بزرگ خرید شهر شاندیز بلافاصله اکیپ گشت کلانتری شاندیز به همراه عوامل تجسس و آگاهی برای روشن شدن موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سارقان از طریق سقف کاذب در حال تعمیر مغازه وارد شده و اقلامی مانند عینک و لباس به ارزش ۱۲۰میلیون ریال را از دو مغازه این مجتمع به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: پلیس در جستجو ها از صحنه سرقت متوجه به جا ماندن فاکتور خریدی به نام یکی از کارگرانی که مشغول تعمیر سقف بوده اند شده که همین مسأله شک مأموران را نسبت به احتمال وقوع سرقت توسط آنها برانگیخت.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه ماموران کلانتری با استفاده از سرنخ بدست آمده و ادله کافی وی و همدستش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ صارمی گفت: با بازجویی های به عمل آمده سارقان ۲۳ و ۲۲ساله که در مقابل شواهد و ادله محکم پلیس قرار گرفته بودند به جرم خود اعتراف کرده و از مخفیگاه آنان اموال سرقتی کشف و به مالباختگان برگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان خواست تا با بکارگیری کارگران از مراکز معتبر و شناخته شده از وقوع چنین جرایمی جلوگیری کنند.(باشگاه خبرنگاران)

اخبار