فراخوان بانک خون بندناف رویان برای حمایت از طرح‌های پژوهشی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فراخوان بانک خون بندناف رویان برای حمایت از طرح‌های پژوهشی

مهلت ارسال طرح پژوهشی برای فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی بانک سلول‌های بنیادی خون بندناف تا تاریخ دهم شهریور ماه بوده و نتایج نهایی آن در تاریخ 25 آذرماه امسال مصادف با روز پژوهش اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، شرکت وابسته به بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان از طرح‌های برگزیده پژوهشی و فناوری حوزه سلول‌های بنیادی با محوریت سلول‌های بنیادی خون‌ساز، سلول‌های بنیادی بالغین، بانک سلول بنیادی خون بندناف و سلول درمانی با استفاده از سلول‌های بنیادی حمایت می‌کند.

حمایت از طرح‌های پژوهشی شامل طرح‌های دانشجویان دوره دکتری تخصصی (Ph.D)، رزیدنتی، پسادکتری (Postdoc)، فلوشیپی و برای اولین بار حمایت از طرح‌های مقطع فوق لیسانس است که حداکثر یک سال از تاریخ تصویب آنها در دانشگاه مربوطه گذشته باشد.

محورهای این فراخوان شامل سلول‌های بنیادی خون‌ساز، بانک سلول بنیادی خون بندناف و بالغین، سلول درمانی با استفاده از سلول‌های بنیادی خون بندناف و بالغین، سلول‌های بنیادی مزانشیم (بالغ، بندناف، …)، سلول‌های بنیادی خون‌ساز و دیابت و سلول‌های بنیادی خونساز و سرطان… می‌شود.

میزان مبلغ حمایتی از طرح‌های دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و رزیدنتی مبلغ ٨٠ میلیون ریال، طرح‌های دوره پسا دکتری (Postdoc) و فلوشیپی مبلغ ١٢٠ میلیون ریال و میزان مبلغ حمایتی از طرح‌های فوق لیسانس نیز ٤٠ میلیون ریال است.

مهلت ارسال طرح پژوهشی این فراخوان تا تاریخ دهم شهریور ماه بوده و نتایج نهایی آن در تاریخ 25 آذرماه سال جاری (روز پژوهش) اعلام می شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت https://www.rsct.ir/ و یا https://www.bonyannews.ir/ قسمت طرح پژوهشی مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار