فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی سال 1400

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام مدرس و مربی

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

16 شهریور 1400 – تمدید مهلت ثبت نام جذب مدرس علمی کاربردی ۱۴۰۰

رئیس دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام پنجمین فراخوان متمرکز جذب مدرس علمی کاربردی تمدید شد.

به گزارش داتشگاه جامع علمی کاربردی، مریم ملاباقر از تمدید مهلت ثبت نام پنجمین فراخوان متمرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

رئیس دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال متخصصین، به ویژه دانش آموختگان ممتاز و نخبه دانشگاه‌ها و نیز برای ایجاد زمان تکمیل مدارک توسط متقاضیانی که نقصی در ثبت نام داشته‌اند؛ طبق ضوابط، مهلت ثبت‌نام فراخوان سال ۱۴۰۰ به آدرس https://jam.uast.ac.ir، تا ساعت ۲۳ روز پنج‌شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از پانزده هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: بررسی اولیه مدارک این متقاضیان در واحدهای استانی دانشگاه به صورت موازی و همزمان با ثبت نام آنها انجام شده که قابل مشاهده و پیگیری برای متقاضیان در سامانه جام است. ایشان افزود این امر علاوه بر افزایش سرعت فرایند جذب، فرصت تکمیل (اصلاح) مدارک ناقص توسط متقاضیان را فراهم می‌آورد.

رئیس دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: با توجه به ثبت نام بیش از ظرفیت در برخی از گروه درس‌های اعلام نیاز شده، لازم است متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند نسبت به ویرایش و تکمیل مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند و سایر متقاضیان نیز ثبت‌نام خود را به آخرین ساعت‌ها موکول نکنند.

براساس این گزارش، مهلت تعیین شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.


با استعانت از درگاه خداوند متعال، به منظور تامین مدرسان آموزشی مراکز آموزشی علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه در سراسر کشور دانشگاه جامع علمی کاربردی از بین افراد متخصص، مجرب، بومی و واجد شرایط ساکن هر استان، در رشته های مورد نیاز براساس شرایط مندرج در متن این فراخوان دعوت به ثبت نام مینماید.
علاقمندان واجد شرایط، برای کسب اطلاع از عناوین رشته های تحصیلی مورد نیاز و سایر شرایط شرکت در این فراخوان می توانند از تاریخ 1400/06/01 لغایت 1400/06/15 به سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه علمی کاربردی مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد متن فراخوان نسبت به انجام مراحل ثبت نام، اقدام نمایند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده راهنمای تشکیل پرونده الکترونیکی اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه جذب اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام مدرس و مربی

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.