فراخوان جذب اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای 2 ماه در سال انجام می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: جذب اساتید این دانشگاه غیرازسال90 در این دانشگاه در حال انجام بوده و هر سال در ماه‌های بهمن و شهریور فراخوان داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « آیا برنامه ای برای جذب اساتید دانشگاه فنی حرفه ای غیرازسال90 هست؟ » را در سامانه فارس من مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ای شدند که خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

حسین سلمانی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره موضوع « آیا برنامه‌ای برای جذب اساتید دانشگاه فنی حرفه ای غیرازسال90 هست؟» گفت: نخستین فراخوان جذب اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مربوط به سال 1391 بوده و دومین فراخوان ما نیز به سال 94 اختصاص دارد و در نهایت سومین فراخوان جذب اساتید مربوط به سال های 95 ، 96 و 97 است.

وی افزود: در حال حاضر فراخوان جذب اساتید سال های 94 ، 95 و 96 به نتیجه رسیده است به طوری که پرونده 152 نفر از اساتید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای تائید نهایی به مرکز جذب وزارت علوم ارسال شده که اکنون 35 نفر از اساتید مورد تائید قرار گرفتند و بقیه افراد باید منتظر بمانند که به زودی تائیدیه آنها نیز انجام می شود.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: فراخوان جذب اساتید این دانشگاه هر سال در ماه های بهمن و شهریور انجام می شود که تا سه هفته دیگر فراخوان امسال دانشگاه در ابتدای ما شهریور انجام می شود.

سلمانی ادامه داد: حذب اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای مربوط به سال 97 در حال بررسی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار