فراخوان مشمولان دانش آموخته دانشگاه ها دراسفند ماه 1396

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

فراخوان مشمولان دانش آموخته دانشگاه ها دراسفند ماه 1396

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تمام مشمولان دانش آموخته (فارغ التحصیل) دانشگاه ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اسفند ماه 1396هستند به خدمت سربازی فراخواند.
به گزارش روز شنبه ایرنا ازپایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام مشمولان دانش آموخته دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اسفند ماه سال 1396دریافت کرده اند ، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
براساس این گزارش، تمام مشمولان فوق، موظف هستند روز چهارشنبه (2 اسفند ماه سال 96) در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است حضور یابند.
در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب می شود و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت .
مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار