فراخوان مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

فراخوان مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب تنها تا بیست و دوم بهمن ماه امسال مهلت دارند تا با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست با اشاره به اینکه مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب رو به پایان است، اظهار داشت: مشمولان غایب تا بیست و دوم بهمن ماه امسال مهلت دارند که با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.
وی خاطر نشان کرد: کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، می بایست هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت برخوردار شوند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۶ برای اعزام به خدمت خود را معرفی کنند به طور کامل بخشیده خواهد شد.
معاون احضار و اعزام این سازمان اظهار داشت: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای و اشتغال به کار مواجه خواهند شد.
این مقام مسئول اظهار داشت: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ اقدام کنند.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار