فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت تمدید شده برای ثبت نام در کنکور سراسری سال 96 فردا یکشنبه اول اسفند ماه به اتمام می رسد.
فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری/ نام نویسی بیش از 786 هزار داوطلبحسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: به منظورفراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام درآزمون سراسری سال 96 اقدام نکرده بودند، مهلت ثبت نام در این آزمون بار دیگر تمدید شد.
وی افزود: داوطلبان متقاضی می توانند تا ساعت 24 فردا یکشنبه اول اسفند ماه 95 نسبت به ثبت نام در کنکورسراسری سال 96 اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره فراهم شدن شرایط برای ویرایش اطلاعات آن دسته از داوطلبانی که پیش تر نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند اظهار کرد: داوطلبانی که پیش از این ثبت نام خود را انجام داده اند نیز می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.
توکلی با ا رائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری سال 96 تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 30 بهمن ماه تعداد 786 هزار و 639 داوطلب نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری سال 96 اقدام کرده ند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار