فردا آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۶/ اعلام ظرفیت پذیرش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فردا آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۶/ اعلام ظرفیت پذیرش

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا ۲۷ مهر مهلت دارند با ۲۰ انتخاب رشته نسبت به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ اقدام کنند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از ۲۴ مهر آغاز شده است و داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب ۲۰ کدرشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی گفت: کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند با مطالعه دقیق این اطلاعیه در صورت واجد شرایط بودن و علاقمند بودن بر اساس مفاد اطلاعیه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و تاکنون تعداد ۴۳ هزار و ۹۹ نفر در آزمون انتخاب رشته کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ تعداد ۷۸ هزار و ۶۸۹ نفر در ۶ هزار و ۹۶۵ کدرشته محل است.

توکلی افزود: کلیه متقاضیانی که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند باتوجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ و مندرجات اطلاعیه مذکور تا ۲۷ مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون اقدام کنند.

وی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که در کدرشته محل های تحصیلی دارای شرایط خاص و بورسیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ پذیرفته شده اند حق انتخاب رشته در این مرحله را ندارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار