فردا آخرین مهلت ثبت نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاههای علوم پزشکی ورودی ۹۹ فردا ۱۷ آذرماه به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۸ آذر آغاز شده است و ۱۷ آذر ماه پایان می یابد.

بر اساس اعلام اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزرات بهداشت، دانشجویان شاهد و ایثارگر قبولی آزمون سراسری سال ۹۹ رشته های گروه علوم پزشکی متقاضی انتقال باید حتماً ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت نام کرده و پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه نقل و انتقال مراجعه کنند.

با توجه به زمان بر بودن بررسی درخواست های متقاضیان فرایندی زمانبر است، لازم است دانشجویان تا اعلام قطعی نتایج بررسی ها، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند.

نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می شود.

در هیچکدام از مراحل نقل و انتقال دانشجویان، نیازی به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارت بهداشت و دانشگاه وجود ندارد، بلکه توصیه می شود با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید ۱۹، صرفاً از طریق پیامک و سامانه منتظر اعلان نتیجه بمانند.

پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال ۹۹ (بهمن ماه)، لازم است در اواخر دی ماه که البته زمان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد، در سامانه نقل و انتقال ثبت نام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار