فردا آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری 96

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فردا آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری 96

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فردا آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری 96 است و تا ساعت 8 صبح امروز 45 درصد از ثبت‌نام کنندگان کارت خود را دریافت کرده‌اند.
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تصریح کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1396 تمام داوطلبان‌ از روز گذشته سه‌شنبه سوم اسفندماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در مجموع تا ساعت 8 صبح امروز 260 هزار و 110 کارت صادر شده که تا 8 صبح امروز 117هزار و 288 نفر اقدام به در یافت کارت خود کرده‌اند که با این حساب 45 درصد از متقاضیان کارت خود را دریافت کرده‌اند.
توکلی گفت: تمام داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
وی ضمن اشاره به اینکه فردا آخرین مهلت دریافت کارت است، اضافه کرد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1396 از ساعت 8 صبح روز جمعه ششم اسفندماه در 54 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار