فرصت اصلاح معدل مقاطع گذشته داوطلبان دکتری ۹۶

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرصت اصلاح معدل مقاطع گذشته داوطلبان دکتری ۹۶

داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ در صورت مغایرت معدل مقاطع تحصیلی گذشته مندرج در کارنامه با مدارک خود، در هنگام انتخاب رشته مهلت دارند نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معدل های مندرج در کارنامه آزمون دکتری ۹۶، بر اساس معدل های اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب بعد از ثبت نام، به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است و لازم است داوطلبان به هنگام شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی و همچنین در صورت قبولی اصل مدرکی که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت نامی، به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت مطابق ضوابط و مقررات قانونی اقدام خواهد شد.

داوطلبان پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل یا معدل های اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نباشد و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام ننموده اند، لازم است در زمان انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و طبق ضوابط نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده و مستندات مربوط به آن را در زمان مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دانشگاه های مربوط به همراه داشته باشند.

تبصره ۱: آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست های کتبی پس از آ ن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده اند، همان معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.

تبصره ۲: برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد که حداکثر تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد، میانگین واحدهای گذرانیده شده اعلامی آنان تا تاریخ ۹۵/۱۱/۳۰ درج شده است. (به این دسته از داوطلبان در اطلاعیه پرینت کارت، تأکید شده بود که می بایست آخرین وضعیت معدل خود را تا تاریخ ۹۵/۱۱/۳۰ در هنگام پرینت کارت شرکت در آزمون درج نمایند).

تبصره ۳: برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد پیوسته، با توجه به اینکه اینگونه داوطلبان، فاقد معدل کارشناسی می باشند، منحصراً معدل مقطع کارشناسی ارشد اعلامی آنان درج شده است.

مجدداً یادآوری می نماید که به هنگام قبولی در این آزمون، لازم است پذیرفته شدگان عیناً اصل مدرکی را که در آن معدل مندرج در این کارنامه را تأیید نماید به همراه سایر مدارک ثبت نامی به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند (در صورتی که داوطلب معدل خود را به دلیل اشتباه بودن، بعد از دریافت کارنامه نتایج اولیه اصلاح نکرده باشد). بدیهی است در غیر اینصورت به عنوان داوطلب دارای مغایرت معدل شناخته شده و مطابق ضوابط و مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار