فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تا ۳ آبان تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تا ۳ آبان تمدید شد

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه در وزارتخانه های علوم و بهداشت تا پایان وقت اداری روز ۳ آبان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، ابوالحسن ریاضی گفت: تاکنون تعداد ۴ هزار و ۷۷۹ دانشجو ثبت نام کرده اند که از این میان تعداد ۴ هزار و ۲۱۴ دانشجو در بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه ثبت نام اولیه داشته اند و تعداد ۵۶۵ نفر ضمن بارگذاری مدارک خویش موفق به تکمیل ثبت نام و ثبت نهایی درخواست خود شده اند.

وی افزود: از این میان ۴۵۹ نفر مربوط به وزارت علوم (گروه فنی و مهندسی ۱۳۹ دانشجو، گروه علوم انسانی ۱۹۱ دانشجو، گروه علوم پایه ۴۵ دانشجو، گروه کشاورزی و دامپزشکی ۵۸ دانشجو و گروه هنر ۲۶ دانشجو) و ۱۰۶ نفر دانشجویان دانشگاه‌های تابعه وزارت بهداشت هستند.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره افزود: با توجه به درخواست دانشجویان و دانشگاهیان فرصت ثبت نام تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳ آبان ماه ساعت ۴ بعد ازظهر تمدید شد.

وی تاکید کرد: فرصت اعلام شده با توجه به زمان بندی های صورت گرفته به هیچ عنوان قابل تمدید نیست، لذا متقاضیان می‌بایست تا تاریخ ۳ آبانماه با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ریاضی تاکید کرد: تمام متقاضیان می بایستی در پایان ثبت نام با مطالعه خلاصه اسناد بارگزاری شده و اطلاعات وارد شده، تعهد صحت مدارک را تایید و ثبت نهایی کنند و عدم ثبت نهایی تا تاریخ فوق الذکر در سامانه به منزله انصراف تلقی می شود

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار