فرصت ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرصت ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه ۱۳۹۹) تا ۱۴ مهرماه ۹۹ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اطلاعیه ۳ مهرماه ۹۹ به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا ۷ مهرماه ۹۹ برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده است که داوطلبان تا روز دوشنبه ۱۴ مهرماه ۹۹ بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است) و اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید مندرج در اطلاعیه‌های ۲۶ مرداد، ۲ و ۱۷ شهریور و ۳ مهر و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴ مهرماه نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

تاکنون حدود ۱۹۴ هزار نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه ۱۳۹۹) ثبت نام کرده‌اند.

با توجه به مصوبه جلسه ۲۴ تیرماه ۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) جداگانه از انتخاب رشته کنکور صورت می‌گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار