فرصت مجدد برای اعمال سهمیه 5 درصد ایثارگران در آزمون سراسری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای، فرصت مجددی را به متقاضیان برای اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگران در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که روز یکشنبه انتشار یافته، آمده است: پیش از این نحوه اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگران موضوع ماده 90 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در آزمون سراسری سال 1396 اعلام شده بود.
در راستای اجرای ماده 90 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور مبنی بر ایجاد و اعمال سهمیه پنج درصد برای جانبازان با جانبازی کمتر از 25 درصد، همسر و فرزندان آنان و همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه مدت حضور داوطلبانه، امکانی فراهم شده تا داوطلبان واجد شرایط برای استفاده از این سهمیه بتوانند علاقه‌مندی خود را اعلام کنند.
زمان اعمال این سهمیه از 18 خرداد ماه آغاز و با یکبار تمدید تا 23 خرداد ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش داوطلبان در صورت داشتن شرایط می‌توانند برای استفاده از این سهمیه از امروز(یکشنبه) تا 14 تیر ماه علاقه‌مندی خود را با تکمیل فرم مربوطه اعلام کنند.
اعمال سهمیه برای این دسته از داوطلبان پس از بررسی و تایید از سوی ارگان مربوطه انجام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار