فرصت مجدد برای ثبت نام آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برای شرکت در آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی، فرصت مجددی تعیین شده و بر این اساس، متقاضیان شرکت در آزمون دستیار دندانپزشکی از چهارم اردیبهشت ماه جاری می‌توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، امکان ثبت نام داوطلبان سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مجدد فراهم شد این متقاضیان طی روزهای ۴ و ۵  اردیبهشت ۹۹ می توانند نسبت به ثبت نام، ویرایش فرم ثبت نام و یا تکمیل مدارک اقدام کنند.

همچنین در صورتی که داوطلبان به دلیل شرایط عمومی کشور در مقابله با بیماری کرونا موفق به کامل کردن مدارک ارسالی نشوند، می توانند در فرصت دیگری که متعاقباً از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت  اعلام خواهد شد نسبت به تکمیل و ارسال مدارک خود اقدام کنند.

ثبت نام داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. شرایط و ضوابط نیز در دفترچه منتشر شده است و تغییری ندارد.

بنابر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، تاکنون ۲۱۳۰ داوطلب نفر در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ ثبت نام کرده اند و آزمون به صورت الکترونیکی در ۱۷ شهر و ۱۹ حوزه امتحانی روز پنجشنبه ۵ تیرماه ۹۹ برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار