فرصت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد از ساعت ۱۵ امروز آغاز می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرصت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد از ساعت ۱۵ امروز آغاز می شود

فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از ساعت ۱۵ امروز اول اسفند ۹۵ آغاز می شود و داوطلبان تا سوم اسفند فرصت دارند ضمن ثبت نام، اطلاعات خود را ویرایش کنند.
دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در روزهای اول تا سوم اسفند ماه ۹۵ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی افزود: پیش از این ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ در روزهای اول تا یازدهم دی ماه ۹۵ انجام گرفته بود و در این مدت ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: فرصت مجدد به منظور تسهیلات بیشتر برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مهلت مقرر نشدند، ارائه شده است. داوطلبانی که پیش از این هم اقدام به ثبت نام کرده اند نیز می توانند در روزهای اول تا سوم اسفندماه ۹۵، در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
وی افزود: داوطلبان شرکت در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی نیز می توانند از این فرصت استفاده کنند و در این دوره ثبت نام کنند.
توکلی یادآور شد: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار