فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ وزارت بهداشت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص تمدید مجدد مهلت ثبت نام و ویرایش آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۹ منتشر شد.

متن اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش پزشکی در خصوص تمدید مهلت ثبت نام- ویرایش مجدد- آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۹ به شرح زیر است:

با سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و با آرزوی توفیق برای تمامی پویندگان عرصه علم و امید سربلندی، به اطلاع میرساند باتوجه به اتمام مهلت تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ علوم پزشکی، فرصت مجدد از تاریخ ۹۹/۱/۲۵ لغایت ۹۹/۱/۲۷ جهت ثبت نام جدید یا تصحیح اطلاعات درنظر گرفته شده است.

تذکر مهم: به هیچ عنوان این زمان برای ثبت نام جدید یا ویرایش اطلاعات تمدید نخواهد شد.

۱- داوطلبانی که:

الف- موفق به ثبت نام نشده اند

ب- هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و کد پیگیری دریافت کردهاند ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت نام نتوانسته اند ثبت نام نمایند.

ج- افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند می توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش در زمان یاد شده اقدام کنند.

۲- داوطلبان مشمول ۲بند زیر میبایست درخواست خود را صرفاً از طریق سامانه – https://sanjeshp.ir قسمت تماس با ما – دسته بندی: پشتیبانی سایت – به این مرکز اعلام نمایند.

واحد ذیربط پس از بررسی، حداکثر تا ۲۵ فروردین ماه پاسخ لازم را ارائه خواهد نمود تا داوطلبان بتوانند در زمان فوق ثبت نام کنند.

الف- افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت و کد پیگیری دریافت نموده ولی به دلایل مختلف (بجز اتمام مهلت) قادر به ادامه ثبت نام نشده اند، کد پیگیری خود را به سامانه ارسال نمایند.

ب- افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده ولی کد پیگیری دریافت ننموده میبایست کد پیگیری خود را از طریق درگاه پرداخت سداد، دریافت و سپس به سامانه ارسال نمایند.

۳- افرادی که بر اساس تذکر بند -۳-۱دفترچه راهنمای ثبت نام، جهت ثبت نام در آزمون میبایست از تحصیل انصراف داده و سپس ثبت نام نمایند، میتوانند تا تاریخ ۹۹/۱/۲۷ انصراف دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار