فرصت های شغلی در خوزستان باید مدیریت شوند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس انجمن مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های خوزستان گفت: همه بیکاران به سمت کاریابی ها می آیند ولی فرصت های شغلی که در استان ایجاد می شود به سمت کاریابی ها نمی آیند.

رضا جابری ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای اشتغال خوزستان اظهار کرد: آیا اشتغال برای قشر خاصی در خوزستان ایجاد می شود یا باید تمام اقشار را پوشش دهیم.

وی افزود: تاکنون هیچ تفاوتی بین مرد و زن نبوده و رویکرد کاریابی ها از ابتدا بر شایسته سالاری بوده و افراد شایسته را به کاریابی ها معرفی می کنیم.

رئیس انجمن مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های خوزستان تصریح کرد: امروز کاریابی ها مرجع بیکارانی هستند که هیچ مرجعی ندارند و ما آنها را به فرصت های شغلی معرفی می کنیم.

جابری ادامه داد: در ملاقات های مردمی به اتفاق مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود ۱۵۰ نفر را که دیدیم همه برای رفع بیکاری آمده بودند.

به گفته وی، همه بیکاران به سمت کاریابی ها می آیند ولی فرصت های شغلی که در استان خوزستان ایجاد می شود به سمت کاریابی ها نمی آیند.

رئیس انجمن مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های خوزستان گفت: باید شرایطی فراهم شود که فرصت های شغلی مدیریت شوند و این مدیریت در حال حاضر وجود ندارد.

جابری در پایان عنوان کرد: کاریابی ها به صورت سازمان عمل می کنند و در برخی مواقع فشارهای بسیاری را متحمل می شوند. باید به موضوع فرصت های شغلی توجه شود و در شهرهایی مثل مسجدسلیمان و دزفول نباید از سطح کشور کارجو بگیرند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار