فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد

دسته ها: اخبار

سید خلف موسوی در جلسه انعقاد تفاهم نامه مشترک میان شهرداری اهواز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: انتخاب اهواز به عنوان پایتخت کتاب کشور حرکت مبارک و فرخنده ای ست که باید آنرا به فال نیک گرفت.

شهردار اهواز افزود: حرکت به سمت کتاب و کتابخوانی، محرکی مفید جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه به شمار میرود. زیرا در توسعه عمرانی و توسعه متوازن، بدنبال محرک های اجتماعی هستیم که توسعه و رشد هر شهر و کشوری را رقم می زند.

وی با تقدیر از بنیانگذاران این تفکر و این حرکت در شهر اهواز تصریح کرد: ابتکار بسیار خوبی است که مدیر کل ارشاد استان و مجموعه آن انجام دادند. باید با سایر کلان شهرهای کشور در زمینه کتاب و کتابخوانی جزو شهرهای علمی، تاریخی، و فرهنگی هستند رقابت کنیم.

فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد فصل جدیدی از همکاری مشترک میان مدیریت شهری و حوزه فرهنگ استان رقم می‌خورد
وی همچنین از راه اندازی جعبه های مخصوص کتاب در اتوبوس های شهری و تاکسی  سرویس های اهواز خبر داد.

اخبار