فعالیت فولاد اندیمشک با ظرفیت ۲۰۰ فرصت شغلی آغاز شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

فعالیت فولاد اندیمشک با ظرفیت ۲۰۰ فرصت شغلی آغاز شد

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهربا بیان این که فولاد اندیمشک دومین طرح تولید بریکت آهن سنجی در کشور است گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح در زمان اجرا ۳۵۰ فرصت شغلی و پس از بهره‌برداری نیز ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم در کشور ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، ناصر تقی‌زاده در آئین کلنگ‌زنی فولاد اندیمشک اظهار داشت: طرح تولید 10 میلیون تنی فولاد در چابهار در حال اجرا بوده و پس از انجام مطالعات عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان این که طرح تولید فولاد چابهار ظرفیت تولید فولاد و هم چنین فرصت ارز آوری را برای کشور افزایش می‌دهد، گفت: این طرح با مشارکت سه شرکت گل گهر، چادرملو و فولاد مبارکه اصفهان اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با اشاره به مقاومت مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: ما برای پاسداشت خون شهدا، وظیفه داریم و توجه به تولید و اشتغال کشور این وظیفه را تکمیل و انجام می‌دهد.

وی با بیان این که تولید راه پیشرفت کشور است، افزود: بازار هدف برای فولاد اندیمشک پیش بینی و این طرح در کم‌تر از 2 سال در این شهرستان تکمیل و چرخه تولید فولاد کشور بیش از گذشته متصل و رونق می‌گیرد.

تقی‌زاده زاده با اشاره به این که فولاد اندیمشک در دو مرحله تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در فاز اول فولاد اندیمشک 105 هزار تن محصول به صورت سالیانه تولید و در بازار مصرف توزیع شود.

وی با بیان این که فولاد اندیمشک دومین طرح تولید بریکت آهن سنجی در کشور است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این طرح در زمان اجرا 350 فرصت شغلی و پس از بهره‌برداری نیز 200 فرصت شغلی مستقیم در کشور ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ادامه داد: فولاد اندیمشک در مجموع امکان تولید بیش از 210 هزار تن فولاد در هر سال را دارد و امیدواریم این طرح در کم‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

اخبار استان اخبار