فعلاً نمی‌توان درباره جزئیات و آینده «طرح تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس» اظهار نظر کرد

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

فعلاً نمی‌توان درباره جزئیات و آینده «طرح تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس» اظهار نظر کرد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: تا زمانی که طرح تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس از کمیسیون خارج نشود نمی‌توان درباره جزئیات و آینده آن اظهارنظری کرد چون باعث ایجاد امید و یا ناامیدی در مشمولان طرح می‌شود.
به گزارش بازارکار میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با بیان اینکه طرح تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس در این کمیسیون مطرح است، اظهار داشت: بررسی‌ها درباره این طرح دوباره از ابتدا شروع شده است و مسئولین مرتبط از آموزش و پرورش هم 2 بار در جلسات کمیسیون حاضر شده‌اند و تا طرح از کمیسیون خارج نشود نمی‌توان درباره جزئیات و آینده آن اظهارنظری کرد چون باعث ایجاد امید و یا ناامیدی در مشمولان طرح می‌شود.
وی در خصوص طولانی شدن قرائت گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بیان داشت: دلیل طولانی شدن این پروسه این است که گزارش مفصل است و تعداد زیادی شرکت را شامل می‌شود؛ گاهی بر سر برخی بندها ساعت‌ها بحث می‌شود و این مطلب که عده‌ای می‌خواهند گزارش طولانی شود یا نهایی نشود، درست نیست.
میرزاده ادامه داد: جلسات استماع گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون ادامه دارد و پس از آن، گزارش به صحن مجلس می‌رود و تا نهایی نشدن آن نمی‌توان صحبتی درباره جزئیات کرد.

اخبار آموزش و پرورش اخبار