فهرست تمام رشته محل های مجاز دانشگاه آزاد اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فهرست تمام رشته محل های مجاز دانشگاه آزاد اعلام شد

وزارت علوم تحقیقات و فناوری، فهرست بیش از ۶ هزار رشته محل کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی را بر روی سایت خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تمام رشته محل های مجاز کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی را بر روی سایت خود قرار داد.

وزارت علوم در بخش اول، ۳ هزار و ۸۴۹ رشته محل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را که دارای مجوز هستند، اعلام کرده بود و در مرحله دوم و بخش پایانی ۲ هزار و ۲۰۸ رشته محل را نیز اعلام کرد که در مجموع ۶ هزار و ۵۷ رشته محل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برروی سایت وزارت علوم قرار گرفت.

مرجع تصویب این رشته محل ها، شورای عالی انقلاب فرهنگی، قطعی، کمیته ارزیابی، یکبار پذیرش در سال ۹۶ اعلام شده است. این رشته محل ها در گروه های پزشکی، دامپزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، و هنر ومعماری اعلام شده است.

داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری بخش معاونت آموزشی به نشانی https://edu.msrt.ir/fa مراجعه کنند.

براساس این گزارش، علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد پیش از این به مهر گفته بود نظر معاونت آموزشی وزارت علوم این است که نتایج نهایی رشته های مورد تایید بعد از بررسی تمام رشته ها اعلام شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار