قابلیتی ویژه ایرانی ها به اینستاگرام افزوده شد

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

قابلیتی ویژه ایرانی ها به اینستاگرام افزوده شد

در آخرین به روز رسانی شبکه اجتماعی اینستاگرام، رسما زبان فارسی به این اپلیکیشن افزوده شد.

به گزارش مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که به کاربران خود امکان می‌دهد، عکس‌ها و ویدئوهایشان را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت اشتراک ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

این شبکه اجتماعی از آغاز تا کنون پیشرفت های بسیاری کرده است و امکاناتی مانند استوری، لایو استوری و..به آن افزوده شده است.

در این میان به تازگی کاربران گوشی هایی با سیستم عامل اندروید ،در به روز رسانی جدید اینستاگرام نسخه 10.28 متوجه تغیری در آن شده اند و آن این است که زبان فارسی در این نسخه اینستاگرام افزوده شده است.

این سوال شاید برای کاربران مطرح شود که چگونه می توان زبان اینستاگرام را فارسی کنیم؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت کافیست زبان دستگاه خود را از بخش تنظیمات و Language به فارسی تغییر دهید و سپس یکبار اینستاگرام را باز و بسته کنید.

اگر توسط این روش موفق نشدید می توانید پس از تغییر زبان ، اینستاگرام خود را یکبار Uninstall کرده و دوباره دانلود و نصب کنید.

توجه داشته باشید برای ورود به اکانت خود طبعاً باید نام کاربری و رمز عبورتان را به یاد داشته باشید.

گفتنی است ؛ می‌توانید اینستاگرام را از بخش زبان دوباره انگلیسی کنید اما از آن‌جا که فارسی در این لیست قرار ندارد برای فارسی کردن مجدد باید اپلیکیشن را حذف کرده و دوباره نصب کنید.

قابلیتی ویژه ایرانی ها به اینستاگرام افزوده شد

اخبار فناوری اخبار